کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316359 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ تی سی وان M8 Ace پلاستیکی احتمالا این شکلی است!

دو هفته از انتشار تصویر مات و غیرواضح از نسخه پلاستیکی One M8 با نام Ace سپری نشده است که این‌بار شاهد تصویر واضح و رندر شده از پشت این گوشی هستیم. این عکس که به تازگی توسط چینی‌ها منتشر شده جزئیات دقیقی از این گوشی را نمایان می‌سازد.


htc-one-ace

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بعد از رونمایی اچ‌تی‌سی وان M8 توسط اچ‌تی‌سی، خبرهایی درباره عرضه گوشی دیگری از جانب اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد. طبق روال همیشگی @evleaks بود که برای اولین بار خبری از این گوشی منتشر کرد. گوشی هوشمند اسرارآمیزی که انتظار می‌رود مشخصات سخت افزاری مشابه گلکسی اس 5 را داشته باشد ولی قیمتی در حد و اندازه یک تلفن میان‌رده! مسلماً این گوشی‌ می‌تواند رقیب جدی برای دیگر پرچم‌داران اندرویدی مخصوصا سری S سامسونگ باشد.

از قرار معلوم بدنه دستگاه از جنس پلی‌کربنات خواهد بود که این مساله باعث خواهد شد که قیمت این گوشی نسبت به M8 کاهش قابل توجهی داشته باشد. به طور کامل واضح است که از فناوری اولتراپیکسل و دوربین دوگانه در این تلفن خبری نیست و محل دکمه پاور گوشی در مقایسه با وان M8 تغییر یافته است. نکته جالبی که در این طرح وجود دارد این است که در طراحی این گوشی انحنای افقی و عمودی در هر دو راستا مشاهده می‌شود.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که این طرح توسط هیچ یک از مقامات شرکت اچ‌تی‌سی تایید نشده است و مشخص نیست که همه نکات گفته شده در این خبر صحت داشته باشد یا نه؟! ولی هر چی که هست باید اعتراف کنیم که اچ‌تی‌سی قرار است گوشی همه فن حریف از نظر طراحی را روانه بازار کند! امیدواریم در فاصله‌ی کوتاهی مراسم معرفی این زیبای تمام عیار را با شما به نظاره بنگریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20718 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/02/31 تعداد مشاهده: 2349
سافت گذر